Selamat Hari Lahir..... 1 tahun laa....

Ini saya... nama saya Nurin Sofiya Irwan. Hari ini genaplah saya berumur 1 tahun... sejak 18.01.2007. Nama ayah saya Irwan dan nama mama saya Masslinda... mama kata nama dia paling gelamor kat dunia sebab ada 2 s... piiirahhhh... Ayah saya comel orang nye.... iyo ko... comel dalam erti kata di sebalik tak terkata..hahahaha... . Sekarang saya dah pandai cakap NAK, bila org pegang makanan... cam ayah saya je bunyinyer. Mama saya pun comel... nurin rasa tu semua sebelum kawin kot kan mama..hehehe jgn mare la mama. Hari ni mama balik keje dia belikan Nurin kek... sedapppp... semua tu thanks to mak anjang Aziah kerana bersusah senang membuat kek untuk Nurin. Ni dia keknya... sedap wa cakap lu, manis bak gula... memangla gula manis, tapi mama dah terpenyek N yang ujung... aiseh meng... potong la mama nie.. tgk la betapa rakus dan haloba Nurin makang... sehingga menjilat jempol (tak pahe tanye org jowo). Esok Nurin nak balik umah nenek TOYah the tempe... nak makan satu lagi kek yang mama beli.. apa pulak lah rasanya. So disini utk waktu ini. Selamat malam dan saksikan gambaq (penang la ckit) Nurin yg seadanya ini.

Comments

LeENa said…
amboi-amboi.. nurin dh setahun ek.. hapy belated bday.. to ayah nurin.. jgn nk auta ek.. itu kek bukan nurin yg mkn.. ayah nurin yg mkn.. ayah nurin yg mkn.. heheheheh
cyanamoose said…
stuju...stuju..stuju...ayah nurin yg kuat mkn...hahahaha. anyway happy belated besday to nurin yg kocik+comel...tkde ke cup cakes tuk aunty2 vogue kt ISD nie...hahaha

Popular posts from this blog

Cinta Till Jannah